Destinační marketing

Regionální rozvoj v praxi

Jednou z největších obecních proher je odliv stálého obyvatelstva a ztráta atraktivity území. Pomůžeme vám změnit negativní bilanci.

Správný marketingový mix aneb jak říct lidem, aby k vám přijeli?

Dlouhodobě zaběhnuté postupy marketingových strategií jsou častou překážkou pro kreativní prezentaci obce, co by turistické destinace či místa k životu.

V závislosti na rostoucích cenách nemovitostí se mění vnímání mimoměstského způsobu života. Roste poptávka po trvalém bydlení v destinacích, které byly dříve považovány za periferní a atraktivní pouze pro rekreaci. Mění se i možnosti práce na dálku.

Proměnily se potřeby obyvatel po kvalitě veřejného prostoru doma i v cílové destinaci.

Destinační marketing regionálního rozvoje obce již není jen o turismu, ale bude hrát důležitou roli v přilákání nových obyvatel na své území a o jeho kvalitní udržení v něm.

Obec, která strategicky buduje atraktivitu svého území se tím připravuje na budoucnost a zvyšuje své možnosti v ní obstát. Přilákat do obce život a umět jej správně distribuovat v prostoru je klíčem k odolné budoucnosti.

Čas drahých veletržních setkání i lidových nápadů jak na sebe upozornit je nahrazen efektivní a cílenou propagací strategických záměrů obce či mikroregionu.

Je třeba řešit motivace příjezdů, rozložení různých cílových skupin v čase, jejich zónovitost v prostoru, distribuci mezi body zájmu, dopravní, emisní, odpadové nebo energetické zatížení a jiné aspekty.

Klíčem k úspěšné propagaci kraje či záměru je know-how a marketingový mix zacílený na požadované publikum.

Zásadní je tvořit takovou značku místa, která odráží jeho komplexnost a atraktivitu.

Je ovšem nutné myslet na šetrnost rozvoje, s ohledem na všechny zdroje daného území.

Máme mnohaleté zkušenosti v tvorbě trendů v cestovním ruchu a zároveň spolupracujeme s dalšími specialisty na marketing.

V této oblasti nabízíme:

  • Vytvoření koncepce budování smysluplného turismu a způsobu jeho propagace.
  • Zhodnocení současného přístupu k budování značky místa a obce.
  • SocGeo analýzu a vytvoření návrhu strategie budování turismu.
  • Konzultaci i zajištění propagace obce, destinace či bodu zájmu.
  • Dlouhodobou spolupráci při rozvoji přístupu k budování značky místa a obce.
  • Workshop úspěšné tvorby destinačního marketingu.

Průběh spolupráce

Pokud vás zaujala naše nabídka služeb...

...neváhejte se ozvat. Hledáme odpovědné zástupce obcí a mikroregionů, kteří mají ambici naplnit strategický plán regionálního rozvoje v době klimatické změny.

Analýza

Pracujeme se všemi dostupnými daty, statistickými údaji a získanými informacemi. Prostudujeme mapové podklady, přijedeme za vámi, doplníme si informace a připravíme materiál ve formě prezentace, který bude shrnovat současný stav a možnosti dalšího rozvoje.

Vize

Je  zcela jasné představení budoucího stavu. K vytvoření vize zohledníme analýzu a strategické dokumenty obce a dle dohody připravíme návrhy konkrétních záměrů. 

Společně se domluvíme na cestě k cíli

Formou dlouhodobého, konkrétního, jasně strukturovaného plánu vybereme nástroje k naplnění cílů regionálního rozvoje.

...a vytvoříme jeho dosažení.

Na realizacích v oblasti regionálního rozvoje využíváme místní pracovní potenciál i lokální přírodní zdroje.

Další témata

Vodní hospodářství
Vodní hospodářství

Voda a krajina

Pokrývá 70% povrchu země, ze 70% tvoří lidské tělo. Jsme na vodě závislí. Přesto se vody z území zbavujeme a znehodnocujeme ji.

Participace
Participace

Participace

Přizvání obyvatel měst a obcí k diskusi nad budoucím rozvojem lokalit se stává nedílnou součástí procesu jejich správy.

Aktivní mobilita
Aktivní mobilita

Aktivní mobilita

Je to především podpora aktivní a mikro mobility, zklidňování dopravy, navrácení center měst chodcům a cyklistům.

Udržitelný turismus
Udržitelný turismus

Udržitelný cestovní ruch

Díky zkušenostem s budováním cestovního ruchu v kontextu regionálního rozvoje bychom vám rádi nabídli naše konzultační služby.

Spolupracujeme / Klienti

architekti

XTOPIXXTOPIX
Landa RuhmkorfLanda Ruhmkorf
DebytDebyt

instituce

CIVINETCIVINET
Informační kancelář OSN v PrazeInformační kancelář OSN v Praze
Institut InproInstitut Inpro
LoxperLoxper
MAPPAMAPPA
Správa železnicSpráva železnic

média

CityOneCityOne
eArch.czeArch.cz

development

NOHONOHO

univerzity

Ostravská univerzitaOstravská univerzita
České vysoké učení technické v PrazeČeské vysoké učení technické v Praze

nevládní organizace

Arch For PeopleArch For People
Dutch Cycling EmbassyDutch Cycling Embassy
Pocitové mapyPocitové mapy
Pěšky městemPěšky městem
Via CzechiaVia Czechia

obce

Město AšMěsto Aš
SOPM Sdružení obcí povodí MorávkySOPM Sdružení obcí povodí Morávky
obec Bitozevesobec Bitozeves
obec Hodslaviceobec Hodslavice
obec Občovobec Občov
ico mezioborový expertní tým

Jsme mezioborový expertní tým

Spolupracujeme s urbanisty, krajináři, architekty, vodohospodáři a dopravními experty.
Spolupracujeme s českými univerzitami i globálními institucemi.

Staňte se členem SocGeo studia

Copyright © 2021 | SocGeoStudio, s.r.o.

Webdesign David Navrátil, Younick | powered by Webflow

Top